Towarzystwo Przyjaciół Rzek
Iny i Gowienicy

Witamy, Gościu
Username: Password: Zapamiętaj mnie
Sprawy naszego towarzystwa

TEMAT: Naszywka TPRIiG

O:Naszywka TPRIiG 12 lata 11 miesiąc temu #1628

  • Michał Juszczak
  • Michał Juszczak Avatar
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Salmo trutta
  • Posty: 166
  • Thank you received: 18
  • Oklaski: 9
Dzień dobry Panie Marku, widzę jednak że 13 się Pan wybiera jeśli o mnie i o tatę chodzi to zobaczymy czy przyjedziemy ale prawie na pewno tak:P :P hehe za naszywki zapłacimy osobiście u Pana i odbierzemy można tak?:) a tym czasem do Zobaczenia.

P.S A Rega przesunięta ale wkurza mnie że na tak późno:angry:

Pozdrowienia
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Naszywka TPRIiG 12 lata 11 miesiąc temu #1633

  • Mirosław Kowalczuk
  • Mirosław Kowalczuk Avatar
Marku 12 idę z żoneczką na balety i pewnie nad ranem o ile mnie siły witalne nie opuszczą powrócę do domu. Proszę więc wziąć pod uwagę moją nie dyspozycyjność tego dnia i dzwonić około południa - może będę w stanie komunikatywnym. Na wszelki wypadek kasę za naszywki przekaż dla Mariusza i z nim proszę załatwiać finał sprawy.

Życzę połamania wędek na ińskiej troci. :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Naszywka TPRIiG 12 lata 11 miesiąc temu #1638

  • Marek Mazur
  • Marek Mazur Avatar
Witam koledzy
dopiero dzisiaj mam internet wiec odisuje .Michal jestesmy umowieni okolo 9 rano na parkingu przy basenie,wyslij mi esemesem swoj nr to zadzwonie do Ciebie jak bede na miejscu.Mirku milej zabawy,a oczywiscie ze nie bedziemy dzwonic wiem co to jest "zmeczenie" po imprezie;) .Jezeli to nie problem Mariusz P daj mi prosze swoj numer to ja zadzwonie do Ciebie jak bedziemy na miejscu,roznie to jest na drodze i szkoda zebys czekal na polu na nas.Panowie milo by bylo gdyby ktos zechcial jezcze z nami pochodzic po Inie.Dzwonia do mnie koledzy i pytaja o koszt przesylki naszywek,w pierwszym poscie Mirek wszystko napisal ,ale pisze jescze raz - 4 zl.Do zobaczenia nad Ina.:woohoo:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Naszywka TPRIiG 12 lata 11 miesiąc temu #1641

  • Michał Juszczak
  • Michał Juszczak Avatar
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Salmo trutta
  • Posty: 166
  • Thank you received: 18
  • Oklaski: 9
Panie Mariuszu to Pan też będzie?:)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Naszywka TPRIiG 12 lata 11 miesiąc temu #1648

  • Marek Mazur
  • Marek Mazur Avatar
-Artur Pietrzak- dzieki za wplate naszywke(1 szt) jutro wysylam poleconym pod wskazany adres.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Naszywka TPRIiG 12 lata 11 miesiąc temu #1649

  • Marek Mazur
  • Marek Mazur Avatar
Panowie

Dariusz Wasowicz
Miroslaw Tukaczewski

Pani Mirka (skarbnik TPRIiG) nie potwierdzila waszego czlonkostwa prosze to wyjasnic.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Nasi Sponsorzy

Copyright © Towarzystwo Przyjaciół Rzek Iny i Gowienicy 2023
Wdrożenie strony: Jacek Nadolny w oparciu o CMS Joomla

Strona zbudowana w oparciu o szablon
TFJ Green - Joomla 3 Templates