Towarzystwo Przyjaciół Rzek
Iny i Gowienicy

Witamy, Gościu
Username: Password: Zapamiętaj mnie
A my tu gadu - gadu

TEMAT: Rybki

O:Rybki 12 lata 6 miesiąc temu #1401

  • Radosław Skalski
  • Radosław Skalski Avatar
Grzesiu Bartmanie Napisz Domnie Na Gg albo podaj swoje temat o którym rozmawialiśmy na zawodach ^^ Moje gg 4003452
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Rybki 12 lata 6 miesiąc temu #1403

  • Michał Juszczak
  • Michał Juszczak Avatar
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Salmo trutta
  • Posty: 166
  • Thank you received: 18
  • Oklaski: 9
Czy ktoś z Towarzystwa szykuje się na Reską troć w dniach 13-14 luty?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Rybki 12 lata 6 miesiąc temu #1404

  • Marek Mazur
  • Marek Mazur Avatar
Czesc Michal

My z Witnicy jedziemy,mamy juz zarezerwowany nocleg w Mrzezynie bo w Trzebiatowie trudno bylo ,wszystko zarezerwowane,a to tylko 12 km wiec niema problemu.

Do zobaczenia W Trzebiatowie:woohoo:
Ostatnio zmieniany: 12 lata 6 miesiąc temu przez Marek Mazur.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Rybki 12 lata 6 miesiąc temu #1405

  • Michał Juszczak
  • Michał Juszczak Avatar
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Salmo trutta
  • Posty: 166
  • Thank you received: 18
  • Oklaski: 9
Witam Panie Marku a można dowiedzieć się jaki to jest hotel czy motel?, bo jeśli tak to byśmy także przenocowali tam:)

Pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Rybki 12 lata 6 miesiąc temu #1406

  • Marek Mazur
  • Marek Mazur Avatar
Michal
Zadzwon i powolaj sie na mnie ze dostales telefon odemnie.To starsza Pani ale bardzo mila.W trzebiatowie bylo kilka miejsc ale po 90-160 za dobe od osoby a w Mrzezynie u Tej Pani za 30.No i jak bedzie bezrybie to idziemy na plaze.

Dom Goscinny IRYS
Tel.913866222 lub 512 921 605

Pani nazywa sie Slusarczyk Irena

Pozdro
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Rybki 12 lata 6 miesiąc temu #1407

  • Michał Juszczak
  • Michał Juszczak Avatar
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Salmo trutta
  • Posty: 166
  • Thank you received: 18
  • Oklaski: 9
Dziękuje bardzo tym razem to i tato będzie brał udział w zawodach hehe:)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Nasi Sponsorzy

Copyright © Towarzystwo Przyjaciół Rzek Iny i Gowienicy 2022
Wdrożenie strony: Jacek Nadolny w oparciu o CMS Joomla

Strona zbudowana w oparciu o szablon
TFJ Green - Joomla 3 Templates