Towarzystwo Przyjaciół Rzek
Iny i Gowienicy

Witamy, Gościu
Username: Password: Zapamiętaj mnie
A my tu gadu - gadu
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT: Mała Pomoc

Mała Pomoc 15 lata 3 miesiąc temu #335

  • Radosław Skalski
  • Radosław Skalski Avatar
Jestem Początkującym Muszkarzem I Chciałbym się zapytać o małe podpowiedzi........jakie imitacje much używać w lato albo wiosnę na co łapać w zimę nie znam się za bardzo bo dopiero co zaczynam.....Proszę o pomoc..
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Mała Pomoc 15 lata 3 miesiąc temu #337

  • Mirosław Kowalczuk
  • Mirosław Kowalczuk Avatar
Witaj Radosławie !!!

Niestety o łowieniu na muchę nic Koledze nie doradzę z tego to wzgledu, że łowię wyłącznie na spina. W naszym towarzystwie są wyśmienici muszkarze jak Artur Furdyna (nasz Prezes),Krzysztof Filocha czy Krzysztof Dmyszewicz i wielu innych członków TPRIiG. Myślę, że kilka rad na początek otrzymasz od tych właśnie kolegów.
Polecam forum internetowe fors.com.pl gdzie wielu z zarejestrowanych użytkowników to właśnie wyśmienici muszkarze. Skarbnica wiedzy doświadczonych kolegów po kiju.

P.S. Wybacz, że pytam czy jesteś członkiem naszego TPRIiG??
Mieszkając w Łożnicy nad Gowienicą byłbyś b. przydatny w naszych działaniach przeciwko kłusownictwu.

Jesli chcesz pogadać to na skypie czasami jestem uchwytny Miro 0612

Pozdrawiam :)
Ostatnio zmieniany: 15 lata 3 miesiąc temu przez Mirosław Kowalczuk.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Mała Pomoc 15 lata 3 miesiąc temu #338

  • Radosław Skalski
  • Radosław Skalski Avatar