Towarzystwo Przyjaciół Rzek
Iny i Gowienicy

Witamy, Gościu
Username: Password: Zapamiętaj mnie
A my tu gadu - gadu

TEMAT: Zwierzęta i ptaki dorzecza rzeki Iny

O:Zwierzęta i ptaki dorzecza rzeki Iny 10 lata 2 miesiąc temu #1453

  • pc sikor
  • pc sikor Avatar
  • Offline
  • Junior Boarder
  • Posty: 30
  • Oklaski: 1
Witam:)
Chłopaki super zdięcia,ubarwienie kaczuszek w szczegulności samców wnosi fajny kontrast w zimowy plener:)
A Makro Mariusza przypomina mi ubiegłoroczne letnie wypady nad rzekę,kiedy chodziłem za pstrągiem:)super!
Pozdrawiam:)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Zwierzęta i ptaki dorzecza rzeki Iny 10 lata 2 miesiąc temu #1486

Witam wszystkich.
Zarówno starych jak i nowych członów naszego towarzystwa.
Dawno na forum nic nie pisałem ani też nie wstawiałem zdjęć.
Więc teraz chciałbym dołaczyć do tego wątku parę moich fotek.

Jako że głównie poławiam za pomocą sztucznej muszki,tematem zdjęć będą owady.
1.Chrabąszcz majowy.

2.Jętka

3.Jętka

4.Wiosenny chruścik.

5.Jesienny Chruścik.
\"Wędkarstwo to przede wszystkim wolność. Iść całe kilometry za pstrągami, pić wodę ze źródeł, być samotnym i wolnym przynajmniej godzinę, dzień albo nawet tygodnie i miesiące.
Wolnym od telewizji, gazet, radia i cywilizacji…”
Ota Pavel
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Zwierzęta i ptaki dorzecza rzeki Iny 10 lata 2 miesiąc temu #1490

  • Mirosław Kowalczuk
  • Mirosław Kowalczuk Avatar
Witaj Gieniu - piękne foty (jak zawsze) :)
Przyjdzie nam poczekać w tym roku dość długo zanim zobaczymy jakąś zieleń z pod tego śniegu. Prognoza długoterminowa na 16 dni zapowiada mrozy i śniegi.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Zwierzęta i ptaki dorzecza rzeki Iny 10 lata 2 miesiąc temu #1492

  • Artur Pietrzak
  • Artur Pietrzak Avatar
  • Offline
  • Expert Boarder
  • RZECZNY ŁAZĘGA
  • Posty: 122
  • Oklaski: 6
Jaszczurka hmmm.... wedlug mnie zyworodna



Teraz cos z nadbrzeznych zarosli
Wojsilka pospolita




Szablak


Latka dzieweczka


wystarczy bo jeszcze przegne z tymi fotkamiB)
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ostatnio zmieniany: 10 lata 2 miesiąc temu przez Artur Pietrzak.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Zwierzęta i ptaki dorzecza rzeki Iny 10 lata 2 miesiąc temu #1493

  • Marek Mazur
  • Marek Mazur Avatar
Witam koledzy

Mam propozycje wykonania naszywek naszego Towarzystwa.Na wzor Forsa zlecilem firmie w Gorzowie wykonania i wyceny wzoru naszego logo.Pierwsze dwie sztuki my z Witnicy juz mamy,jezeli byliby chetni to koszt wykonania jednej sztuki wynosi 11 zl plus przesylka.Mysle ze to dobry pomysl,prosze o odowiedz.Fajnie byloby rozpoznac sie nad woda.

Maro
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Zwierzęta i ptaki dorzecza rzeki Iny 10 lata 2 miesiąc temu #1494

  • Marek Mazur
  • Marek Mazur Avatar
Wysylam zdjecie wzoru do Mirka ,mam problemy z zaladowaniem ,mimo zmniejszenia rozmiaru,
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Nasi Sponsorzy

Copyright © Towarzystwo Przyjaciół Rzek Iny i Gowienicy 2020
Wdrożenie strony: Jacek Nadolny w oparciu o CMS Joomla

Strona zbudowana w oparciu o szablon
TFJ Green - Joomla 3 Templates